Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.

Nazwa Ustalenie numeru porządkowego nieruchomości
Opis Ustalenie numeru porządkowego nieruchomości
Miejsce Referat Gospodarki Nieruhomościami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska
pok. nr 14a Urzędu Miejskiego w Trzebiatowie, ul. Rynek 1,  
tel. 91 38 72 017 (wew. 125)
fax 91 38 72 619
e-mail: geodezja@trzebiatow.pl

godz. pracy: poniedziałek – piątek 7:30 - 15:30
Informacja PODSTAWA PRAWNA

1. Art. 47a ust. 5 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 2052 ze zm. ) w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów.
2. Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów z dnia 21 lipca 2021 roku (Dz. U. z 2021 r. poz 1368)


SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY

1. Zawiadomienie o nadaniu numerem porządkowym doręczone jest stronie za pisemnym zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
2. Strona może odebrać zawiadomienie osobiście za pisemnym pokwitowaniem odbioru w siedzibie Urzędu (pok. nr 14a).

WYMAGANE DOKUMENTY

1. Wniosek o ustalenie numeru porządkowego nieruchomości (adresu),
2. Załączniki:
  - zawiadomienie o zakończeniu budowy – wydane przez Starostwo Powiatowe w Gryficach.
 
OPŁATY

Nie pobiera się.

     W przypadku pełnomocnictwa opłata skarbowa z tego tytułu wynosi 17 zł.


TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY

Do 30 dni.


TRYB ODWOŁAWCZY

Nie przysługuje.


INFORMACJE DODATKOWE

W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
Inne Sporządził
Jerzy Mazur

Ostatnia aktualizacja
31 lipiec 2021r.        
Szczegóły publikacji
Szczegóły publikacji
Data ost. zmiany 2021-08-03 14:17:22
Data utworzenia 2006-05-10
Data udostępnienia 2006-05-15 16:09:25
Osoba odpowiedzialna Jerzy Mazur
Udostępnił Agnieszka Słodkowska